Chiang Mai - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Mike - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Mike - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Mike

12 Januari 1903 | Thailand, Ban Mai Langmo

Vanochtend na t ontbijt wat gewerkt aan het zwembad. Smiddags beef/noodle soepie gehaald in een tentje. Zag er niet uit, maar de kom soep was goed. 35 bath (90 euro ct) afgetikt en off we go. Gewandeld door de oude stad. De oude stad is gescheiden van de rest van de stad door een kanaal. Dat kanaal is als een vierkant om de oude stad gelegd. Mijn hotel is aan de westkant. Het uitgaanscentrum aan de oostkant. Kleine 20min lopen van west naar oost. Wat gedronken (n paar!) en terug naar t hotel. Savonds de tuk-tuk genomen naar de oostkant. Kost 100 bath (2,5 euro) en gevaar voor eigen leven krijg je er gratis bij. Met n rotgang scheuren ze door t verkeer. In 5 minuten ben je aan de andere kant. Flink thais gegeten en wat barren in gegaan. Mooie dag. Morgen gaan we koken.